Eksy tuoreeseen musiikkiin

Uusia artisteja esittelevä Lost in Music -festivaali järjestetään tänä vuonna kahdeksatta kertaa.
Festivaali marssittaa Tampereelle yli 130 artistia tai yhtyettä. Esiintymispaikkoja on tänä vuonna 18, ja ne sijaitsevat keskusta-alueella.
Lost in Music esittelee enimmäkseen kotimaisia artisteja, mutta mukana on myös joitakin ulkomaisia yhtyeitä.
Tänä vuonna festivaalille on päässyt mukaan esimerkiksi tanskalaisia ja Baltian maista lähtöisin olevia bändejä ja artisteja.
Genrerajat eivät juuri rajoita festivaalin tarjontaa. Enimmäkseen keskitytään tutustumaan pop-, rock-, indie- ja metallibändeihin. Tänä vuonna mukana on muun muassa Pete Parkkonen, Aurora, Janne Ordén ja Zebra and Snake.
Lippujen hinnat vaihtelevat. Joihinkin paikkoihin on ilmainen sisäänpääsy, kun taas toisiin sisäänpääsystä joutuu pulittamaan parikymmentä euroa.
Kovimmat festarikävijät voivat hankkia festivaalipassin, jolla pääsee kaikille keikoille, jos vain tilaa riittää. Opiskelijalle festaripassin hinta on 27 euroa, muille 37,5 euroa.
