Menot
13.3.2015

Vituttaako? Mene siis Ylioppilasteatteriin

Ylioppilasteatterissa näyttelijöitä ottaa päähän.

Aviisin toimitus

Tampereen ylioppilasteatteri pohti ärsytyksen olemusta ja teki siitä teatteriesityksen. Teatterin sivuilla arvaamattomaksi kuvailtu Vituttaa-esitys on toteutettu 14 näyttelijän voimin. Se on tehty ilman valmista käsikirjoitusta.

Musiikki on olennainen osa näytöstä, jossa näyttelijät ovat myös muusikoita. Teatterityötyhmä onkin itse säveltänyt ja sanoittanut esityksen kappaleet. Parhaimmillaan esitys tarjonnee lääkkeen kevätvitutukseen.

 

Tampereen ylioppilasteatterin Vituttaa-esityksen ensi-ilta 13. maaliskuuta. Loput esitykset 15.3.–2.5. Liput 15 €, opiskelijat, työttämät ja eläkeläiset 8 €.